Oldalak

2012. június 10., vasárnap

Rádió láz

Láttátok már a Rádió lázat? Ha nem, akkor sürgősen nézzétek meg, mert igen csak aranyos film, és még tanulságos is. Én épp tegnap este néztem meg, és rögtön beleszerettem...
Ez a film megtanít arra, hogy merj az lenni, aki valójában vagy, merd önmagad adni, mert mindenki egy kincset ér. Ha valami nyomja a szívedet, akkor ne tartsad bent, mond el valakinek, mert hidd el, hogy kíváncsiak rád, kíváncsiak a gondolkodásodra, kíváncsiak arra, hogy te hogyan látod a világot. Adj szárnyat a hangodnak, hagyjad, hogy olyan magasra szálljon, amennyire csak tud, ne állítsad meg, mert ezzel a saját életedet nehezíted meg.
Mint tudjuk az élet rövid, és minden egyes percét kötelességünk kihasználni, és ha falakat építünk magunk köré, akkor ez nem fog menni. Mélyen elbújunk abban a világban, amit kitaláltunk magunknak, igaz, hogy ez néha jól jön, de nem minden esetben, mert így lemaradsz a saját életedről. Meg kell tanulnod, hogy hogyan legyél önmagad, hogy hogyan formálhatod olyanra a világodat, amilyenre te szeretnéd. Ez lehet néha nehéznek tűnik, de akkor is megéri megpróbálni, mert a végeredmény egy csodálatos élmény lehet. Egy olyan dolog, amit az életed végéig magadban őrizhetsz, és büszkén elmondhatod, hogy igen én legyőztem a korlátaimat, és megtanultam, hogy mit is jelent az a szó, hogy: élet.
Tehát a lényeg, hogy bárhol is vagy bármilyen időpontban, legyél önmagad, mert ez a legfontosabb, hogy olyan életed legyen, amilyet megálmodtál magadnak, csak így élheted el a céljaidat. Ne féljél, mert Isten nem véletlenül teremtett olyannak, amilyen vagy! Legyenek álmaid, vágyaid, érveid, céljaid... és legyen ÉLETED!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése