Oldalak

2012. november 1., csütörtök

Igaz szerelem

Ti már éreztétek azt az érzést, ami egyszerűen nem hagy titeket nyugodni, de még is imádjátok, amely miatt a gyomrotokat mindig a pillangók sokasága lepi el? Mikor olyan érzésetek van, hogy valami hiányzik az életetekből, a minden napjaitokból és egyszerűen emiatt nem tudtok normálisan gondolkodni? Voltatok már olyan helyzetben, hogy nagyon akartatok valakivel lenni, hogy mindennél jobban kívántátok szagolni az illatát, érezni testetekkel bőre melegét, magatokon tudni védelmező karjait? Éreztétek már azt, hogy az összes kérdésre a válasz egyetlen egy személy, és ez a személy nem más, mint az az ember, aki nélkül már nem tudnád le élni az életedet annyira a szívedhez nőtt? Mert én igen. Hosszú idő és rengeteg szenvedés után végre rám talált a boldogság egy olyan srácban, aki által megtanultam azt, hogy mit is jelent igazán a boldogság, az őszinte mosoly, a határtalan szeretet, és általa megtudtam, hogy tényleg létezik az igaz szerelem. Szerencsésnek mondhatom magam, mert én megtaláltam az igaz szerelmet. Érzem, hogy a mi kapcsolatunk nem csak egy kaland lesz, tudom, hogy Isten nem véletlenül terelt minket ugyan arra az útra...
Biztos vagyok benne, hogy a világban mindenkinek teremtetett egy olyan ember, aki mellett le fogja élni az életét, aki majd bearanyozza a mindennapjait, és akinek csupán csak a mosolyától is jó kedvünk lesz vagy ha csak meghalljuk a hangját. És ne csüggedjetek, ha még nem találtátok meg az igazit, mert azt nem keresni kell, hagyjátok, hogy a szerelem magától találjon rátok. Én is vártam, nagyon sokat vártam mire rám talált, és megérte a rengeteg várás, mert azon a napon egy csodás dolog történt velem, amit sohasem fogok elfelejteni.
Isten minden egyes embernek írt egy gyönyörű szerelmi történetet, amelyt előbb vagy utóbb átélhettek, csak idő kérdése minden... én már csak tudom...:$ A reményt sosem szabad feladni, mindig csak előre kell nézni s a jóra törekedni, és ha eljött az ideje, akkor rátok lel az igaz szerelem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése