Oldalak

2013. szeptember 2., hétfő

;/

Ti éreztetek már úgy, hogy nem értek semmit, hogy a világnak egy nagy senkik vagytok? Hogy bármit csinálsz az mindig csak rossz, mindent rosszul csinálsz, nem becsülnek meg és nem szeretnek. Volt már olyan veletek, hogy mikor belenéztetek a tükörbe a semmi nézett vissza rátok? Én most pont így érzek... nem találom a világban a helyem, úgy érzem, hogy senki sem szeret és nincs értelme tovább a világban maradnom. Egyszerűen képtelen vagyok magamra találni.. annyi mindent csináltam már, hogy már azt sem tudom, hogy ki vagyok. Annyiszor átvertek már, hogy az emberekben már bízni képtelen vagyok. Rengeteg pofont kaptam, próbálok mindegyik után felállni, de egy idő után már nagyon nehéz.. azt hiszem, hogy már elfáradtam, és nincs kedvem tovább harcolni. Tudom, hogy számomra még csak most kezdődött el az élet, de túlságosan is gyenge vagyok.. és a gyengéknek nincs helyük az életben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése