Oldalak

2013. június 27., csütörtök

Nyár!

Itt a várva várt nyár! Gyerekek ezrei várták már ezt a pillanatot, hiszen egy időre elfelejthetik az iskolát és a velejáró dolgozatokat, házi feladatokat, nem kell korán kelniük Addig alszanak ameddig kedvük tartja és sokáig fent lehetnek.. mehetnek csatangolni a barátaikkal, hiszen az életük maga a kényelem. Várja őket a forró napsütés, a nyaralás családdal vagy barátokkal, a fergeteges bulik és a szabadság.
De a nyár nem csak ezekről szól, mindenkinek mást jelent. Vannak olyanok kik az egész nyarat a pihenésre szánják, de vannak olyanok, akik végig dolgozzák az egészet, mert tudják, hogy az élet nem egy habos torta.  
Van, aki kalandnak érzi az egészet, és olyan utakra lép, amikre eddig nem volt képes, felfedezi egy másik oldalát, ahol a főszerepet a bátorság és a kalandvágy kapja. Mások a nyarat egy nagy bulinak gondolják tele
pasikkal/csajokkal. Végül is részben igazuk van, mert mi az élet, hanem a szerelem keresése, kutatása. De még se csak erről szól az egész!
Van, akinek a nyár feltöltődést jelent, vagy valaminek az újra kezdését. Az élete újra kezdését! Igen! mikor már azt hiszed, hogy nincs menekülés, olyankor látjuk be, hogy azzal nem érünk el semmit, ha csak bujkálunk. Nem szabad hátrálnunk, hanem szembe kell nézzünk az akadályokkal és csak így lehetünk olyan emberek, amilyenek lenni szeretnénk.
Én ezt fogom tenni! Ez a nyár más lesz, mint a többi, ez a nyár... az én nyaram lesz. A fejembe vettem valamit és azt véghez fogom vinni, változtatok az életemen és persze magamon mind külsőleg, mind belsőleg. Megmutatom az embereknek, hogy én is érek valamit, és ki fogok állni magam mellett, amit eddig nem tettem, hiszen nem merem hangoztatni a hangomat, de ez változni fog. Én is képes vagyok felszólalni, gondok és korlátok nélkül szórakozni. Igen, ember vagyok és így képes vagyok mindenre, amire mások is, mert ha úgy vesszük egyformák vagyunk mindannyian.
Nem fogom hagyni, hogy tönkre tegyenek, erős leszek és magabiztos, senki sem győzhet majd le, mert a társam egy olyan személy, aki senki másnak nincs.. mert az a személy ÉN VAGYOK! Rájöttem, hogyha bármit is akarok kezdeni az életben, ahhoz előbb meg kell találnom önmagamat és azt a célt, ami hajtani fog az élet útján fölfele. Bármire képes vagyok, csak hinnem kell önmagamban és így tudni fogom, hogy bármit el tudok érni, mert az életem saját írója vagyok, ahol én kaptam a főszerepet.
Ezt fogom tenni ezen a nyáron.. végre arra az útra fogok lépni, amin el akarok indulni... és hogy mi lesz a célállomás? Nos, azt senki sem tudhatja, de egy biztos, hogy élvezni fogom minden egyes percét, nem hagyom,hogy olyanok miatt ellepje a könny a szememet, akik nem érdemlik meg...!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése