Oldalak

2013. június 27., csütörtök

Zene... ♪♪

Nektek mi a kedvenc zenétek? Nekem például mindig változó.. nálam ez attól függ, hogy milyen kedvem van vagy éppen, hogy kivel milyen felejthetetlen dolgokat csináltunk. Én úgy gondolom, hogy az embereknek bizonyos zenék leginkább azért nő a szívükhöz, mert egy szép élményt tudnak hozzá kötni. Nagyon sok dallal vagyok így és még mindegyiket a mai napig imádom, akármilyen régiek is legyenek, mert amíg egy csodálatos pillanat tartozik hozzá, szerintem sose megy ki úgy mond a divatból az a bizonyos zene. Hiszen az az esemény hozzánk tartozik, így a dalban is lesz egy kicsi mi. Az életben ez az egyik szép dolog... a ZENE. Mert szavak nélkül kitudjuk vele fejezni az érzéseinket, vagy csak éppen a szórakozás kedvéért hallgatjuk, mert testünk teljesen rá tud hangolódni a ritmusára.
Én most például ezt hallgatom:
Akárki akár mit mond, az ilyen zene az nálam örök kedvenc marad, hisz ezekre lehet a leginkább mulatni. Emlékszem, hogy két barátommal sétáltunk a szakadó hóesésben és közben ezt hallgattuk.. nagyon jól elvoltunk. Beszélgettünk, hülyéskedtünk, én meg összevissza csúszkáltam. Lehet, hogy nem nagy dolog, de nekem mégis nagyon sokat jelent, mert azokkal éltem ezt át, akiket szeretek és csak ez az, ami igazán számít.
Még rengeteg zenét felsorolhatnék, mert mindenevő vagyis most mindenthallgató vagyok. Minden zene másért szép, vagy jó, mindenbe belehallgatok, hiszen a zene az felejthetetlen az életünkből. Ti beletudnátok gondolni abba, hogy mi lenne velünk emberekkel zene nélkül?! Mert én nem, sőt nem is akarok, még a hideg is kiráz, ha csak erre gondolok. Jujjj... ijesztő...! Na de 100 szónak is egy a vége.. a zene az a dolog, ami nélkül nem tudnánk létezni, és ez így van jól!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése