Oldalak

2014. február 7., péntek

Idézetek.!

Egy tükör előtt állok, könnyes szemmel nézem arcomat, nem hallom a szavad többé csak fejemben a zajokat. Mennék én de, nem lehet, 100 felé szakadnék, ha elmennél én érted a világ végére elszaladnék. Nem szeretném, ha a rossz ellepné a szívemet, de elkéstem, sajnos belepte és integet, hogy vége mára ennyi volt a lelkem is bekönnyezett, nem hordott a szívem magán még ennyire nehezet. A terhet, amely elvakít és kikezdte a sebhelyem, ami már egyszer beforrt, most meg előröl kezdhetem az egészet, de nem bírom, kitörök és elszaladok. Annyit veszek észre, hogy egy sötét úton haladok. Szaladok a semmibe a sötétséggel nyomomban így megy az én életem egy nap alatt romokba. De még várok rád, nem felejtek nem kérdezek csak várok gyenge testem remeg de akkor is megállok


Ígéretet tettél, felejtettél s elmentél...

Szeretni azt könnyű, de továbblépni nehéz, hogy viszont szeressenek, ahhoz vagyok kevés.


Az ember nem a magasságtól fél ,hanem az eséstől és
nem a szerelemtől, hanem attól, hogy nem szeretik viszont...


- Ha félsz, miért csinálod?
- Mert, amitől a legjobban félsz, az a legizgalmasabb is.


- ha akkor is mosolyogsz, mikor szíved megszakad
- ha akkor is vidám vagy, mikor mindened fáj
- ha akkor sem sírsz mikor csalódás ér
- ha nem mutatod azt, hogy szomorú vagy bizonyos szavak hallatán
- ha nem zúzol szét semmit, ami eléd kerül, mikor szét feszít az indulat
- ha erősnek tudod mutatni magad, bármi történjen
.... akkor fogod a legnagyobbat hazudni, mert így nem ismerhet
meg, igazán senki!


Megtanított valamire… valamire, amire nélküle nem jöttem volna rá. Arra, hogy hogyan kell élni és nem csak létezni…


Szerintem csak akkor tudsz túllépni valakin, ha találsz olyasvalakit, aki iránt több érdeklődést tanúsítasz.


Tisztelet minden srácnak aki kimondja: Nem lehet! Van barátnőm és szeretem!


Fura, hogy a tegnap már a múlt. Ami volt az elmúlt. Nem gondoltam volna, hogy valaki így meg tud változni egyetlen egy szerencsétlen év alatt. Egyetlen egy percét se bánom, sőt, ha előröl kezdhetném így csinálnék majdnem mindent. Igen, elég sok hibám volt, van és minden bizonnyal lesz is. Sokszor fogok hibázni és sokszor fogom jóvá tenni. Nem mindig, de minden tőlem telhetőt megteszek. Lesz úgyis, hogy nem fog sikerülni, elbukok..Sok veszteség és kudarcom lesz, tudom. De állok elébe. Ha kell hát jöjjön. Egy valamire rájöttem: "Minden okkal történik." Ha ennek így kell, hogy történjen, hát tessék!


Ha valami véget ér én tudni fogom, ez valami újnak a kezdete. És ami elmúlt, az a tegnap. És az újabb nappal tiszta lappal indulsz.


Van úgy, hogy a legkisebb dolgok okozzák a legnagyobb boldogságot .. ! 


Attól, hogy herceged nincs, te még hercegnő nyugodtan lehetsz!



Fáradtan sóhajt a szív, hisz a múltba még ezerszer visszanéz, mert már csak ott lelhet Rád...!


HIÁNYOZNAK - azok az idők, amikor én is hiányoztam neked..


Ne mondd hogy megint félsz,
Ne mondd hogy semmit nem érsz!
Ne mondd hogy feladod,
Ne mondd azt hogy nem a te harcod!


Egy nő szépsége nem a ruhákban, amiket hord, nem az alakjában vagy a frizurájában rejlik. A nő szépségét a szemében találod, mert a szem bejárat a szívhez, ahol a szeretet lakozik.


Azt mondják, a jó dolgokhoz idő kell, de az igazán nagyszerű dolgok egy szem pillantás alatt történnek..


Csípj meg nem álmodok e, egy árva felső sincs az égen, segíts mielőtt hozzá szokom ehhez!


Nevess és szeress úgy, mintha sosem bántottak volna, mert minden 60 másodperc, amit szomorúan töltesz, egy perc boldogság, amit már sosem kapsz vissza!


Mindaddig amíg nem jön valaki, aki értelmet ad neki a szerelem csak egy szó.


Képes vagyok megáldani saját magam, nincs szükségem mások segítségére, nincs senki akit hibáztatni lehet, nincs senki aki megmenthet csak saját magad.


Nekem nem kell, hogy tökéletes legyen. Csak, hogy igazán szeressen.


Van indokom az összes hibára, amit elkövettem az életemben.


Én még mindig nem tudom, hogyan kellene jobban elhinnem azt, ami van, és felejteni, ami nincs.


Ő volt az első igaz szerelmem. Az első szerelem pedig belemarja magát a lélekbe. Aztán időnként a felszínre tör.


Lépj ki az életemből, hazudj másnak a hamis érzésekről !


Az ember legérzékenyebb szerve a szív. Egy szótól képes összetörni. Egy pillantástól megremegni, egy érintéstől megállni. Egy sóhajtástól újra verni.


Van aki Istenben hisz; az én vallásom a zene. Van, aki imádkozik, én csak feljebb tekerem a hangerőt


Nem dob fel semmi, nem kell most senki, jobb most a négy fal között egyedül lenni.


Talán egyszer én is megtalálom azt, amit/akit keresek.. !


Kicsomagoltam és eléd dobtam az elfelejtett, poros álmokat.


Sikítás.. Rossz a hangodnak, de néha jó a szívnek


Merj féktelen lenni, amikor találkozol azzal az emberrel, akire epekedve vágytál.


Elég ha a megfelelő ember számára vagy tökéletes. !


Az idő múlik , az emlékek megfakulnak , az érzések változnak , az emberek elmennek , de a szív SOSEM felejt. !


Rengeteg út van és rengeteg zsákutca.Rengeteg lehetőség és rengeteg rossz döntés.Megyünk az úton,ami adatott,és néha megesik,hogy az ember lánya egyszerűen eltéved, mert rossz sarkon fordul be.Nem érdemes azon rágódni,mi, lett volna....Meg kell keresni a helyes utat,és tovább kell menni.Mindannyian a saját utunkat járjuk.És mi a cél? Hogy megvalósítsuk önmagunkat.


A szerelem az egyetlen olyan dolog..ami akkora fájdalmat okozhat nekünk, hogy azán félünk újra szeretni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése