Oldalak

2015. július 21., kedd

Idézetek!

 Úgy érzem, hogy ma már tényleg készen állok, azt mondom, most minden más lesz, főszereplő akarok lenni, nincs mitől félnem.


Szerelemmel bármi megtörténhet, ha nincs kételkedés és hátralépés.



 Ez több, mint egy barátság, ezen a nyáron, törtéjen több köztünk.





Igen, őrült vagyok, hogy meg akarlak csókolni, mondd, hogy van kedved hozzá.



Nézni akarlak, rólad álmodni, együtt élni minden pillanatot. Ölelni akarlak, csókolni akarlak, azt akarom, hogy mellettem legyél, mert szerelmet érzek. Te vagy a mindenem.

 Még mindig emlékszem arra a napra, amikor találkoztunk, megszületett bennem a szerelem, megtanítottál engem mosolyogni.

Nem, senki sem tudja, hogy mi van ezek mögött a szemek mögött, e maszk mögött.

Nem vártam, nem kértem, de felnőttem.


Meddig bírod majd, a viharban most el ne tévedj,
Van kiút,A bezárt szív, míg nyughatatlan
Álmodj úgy, most fedezd fel, mi a lelked mélyén
Lángra gyújt, Csak fogadd el, És élj pont úgy.

 Mindegy merre jársz
tudd, hogy élni oly szép
bátran álmodj még
sok új holnapért
Menj és add tovább
minden rossz napért kár
hiszen elrepíthetsz minden gondot
és számíthatsz ránk.



Van, hogy elhagy minden álmod s nem is sejted mennyit érsz, de hinned kell, hát állj csak fel, bármi bánt, azt engedd most el..
Valaki kell, ki átölel s a szerelem tűzzel éget fel.
 
Ránk vár a végtelen.

 Az élet olyan, mint a biciklizés. Nem lehet egyensúlyban tartani, ha egy helyben áll.
 
A siker titka abban rejlik, hogy eggyel többször kell felállnod, mint ahányszor elbuksz.
 
Nem tudod? Tanuld meg!
Nem megy? Gyakorold!
Nem próbáltad még? Kezdj bele!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése