Oldalak

2013. július 10., szerda

Példaképem: Anya!♥

Nektek van példaképetek? És ha igen, akkor mit csináltok, hogy úgy mond a nyomába tudjatok érni? Tesztek érte, hogy az a személy büszke legyen rátok? Vagy csupán beéritek annyival, hogy: elkönyveltem magamban, hogy Ő a példaképem és ennyi? Mit tesztek azért, hogy az a bizonyos személy szemében tökéletesek legyetek?
Az én példaképem az a személy, aki életet adott nekem, aki felnevelt, aki mindig mellettem állt, bármit is csináltam. Aki kiáll mellettem, aki szid, csak azért, hogy egyre előrébb haladjak az utamon, aki olyan mintha a barátom lenne. Akit a világon a legjobban tisztelek, becsülök és szeretek.
Igen. Ő az Édesanyám! Nekem Ő a példaképem, hisz amit tesz azt csak is miattunk csinálja, hogy nekünk jó legyen. Annyi minden történt vele és velünk, de mindig erős volt, sose adta fel, mert bízott abban, hogy idővel minden jobbra fordul. Értünk harcol minden nap, hogy meg legyen mindenünk és tisztességes emberekké váljunk.
Néha úgy érzem, hogy soha nem érhetek fel a nyomába. Minden tőlem telhetőt megteszek, hogy büszke legyen rám, de sajnos néha a dolgok nem úgy alakulnak, ahogy én azt szeretném. Nem tudom, hogy pontosan mit gondol rólam, de remélem, tudja, hogy érte bármit megtennék, mert Ő az a személy akit a világon a legjobban szeretek, és ha nem lenne, akkor nem is tudnám, hogy mit kezdenék magammal. Egyszerűen mindent neki köszönhetek, hiszen Ő adta meg nekem az esélyt az Élethez!♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése