Oldalak

2013. július 2., kedd

Van, hogy az emlékek fájdalmasan szépek...

Az életben sok minden történik velünk, ami egy idő után semmivé válik, és már csak az emlékünk lesz erre a bizonyíték. Legyen akár egy szerelmi csalódás, barát vagy rokon elvesztése.. de akármi is legyen, az életünkön ez végig kísér minket, mert az érzések, amiket okoztak nekünk, szívünkben örökre élni fognak. Lehet, hogy elfogadtuk a körülményeket, de elfelejteni sose fogjuk. Hisz általuk is formálódott a lényünk, és az ilyen dolgok változtatnak minket olyan emberré, amilyennek lennünk kell! Ez ellen nem lehet mit tenni, mert az élet már csak ilyen sajnos, és kötelességünk elfogadni, mert ezek ellen nem tudunk mit tenni.
Igen, fájdalmas elvesztenünk, olyan személyeket, akik szívünkben fontos helyet kaptak, és nehéz a pillanatok nélkül élni, amiket ők okoztak nekünk, de ezek a csalódások csak még erősebbé tesznek minket. Nehéz dolog, de el kell fogadnunk a helyzetet és túl kell magunkat tennünk, mert egyes emberek okkal nem lesznek többet az életünkben jelen és a helyükbe újabb személyek érkeznek, akik segítenek enyhíteni azt a keserűséget, amit ők okoztak.
Én is elvesztettem egy pár olyan embert, akiket sosem akartam volna.. de mégis megtörtént és még csak semmit sem tehettem ellene. Csak kisétáltak az életemből én meg ott maradtam a vérző szívemmel. Fájt... nagyon sokáig szenvedtem miattuk és még a mai napig sem tudom őket elfelejteni, mert amit irántuk éreztem, azt a szívemből képtelen vagyok kitörölni.
De ezek ellenére már nem szomorkodom, igaz, hogy hiányolom őket, de nekik köszönhetem azt, hogy ilyen ember lettem, miattuk vagyok az, aki...! Megmutatták, hogy semmi sem tart örökké és bármi is történjen nem bukhatok el, harcolnom kell tovább, mert csak így győzhetem le az élet örökös próbáit. Összeszedtem magam, erős lettem és képes vagyok a legfájdalmasabb perceimben is mosolyogni, mert azokért élek, akiket szeretek, és élvezem a szeretetüket, amíg csak tehetem, mert sose lehet tudni, hogy ők mikor hagynak el minket.
Az élet minden egyes percét ki kell élvezni, és ezt azokkal kell tenni, akiket szeretünk és akik szeretnek. Bármi is történjen velünk, a reményt sosem adhatjuk fel, mert még ha nem is gyógyul be teljesen a szívünk, de mindig lesznek olyanok, akik könnyebbé tesznek mindent, és ez az ami igazán számít... akik itt vannak mellettünk és akiknek sikerül olyan perceket okozni nekünk, mikor tiszta szívből nevetünk és szeretünk!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése