Oldalak

2013. július 20., szombat

Visszahúz a szívem..

Van úgy, hogy bármi is van velünk a jelenben, legyen az akármilyen boldogság, szerelem, a múltat még az sem feledtetheti el, és az érzéseket nem tudja szívünkből kitörölni. Bárhogy is próbálunk a jelennek és a jövőnek élni, néha még is elgyengülünk, mert van, hogy a múltunkat visszavárjuk. Tudjuk, hogy az már nem jön vissza, de mégis várjuk, pedig hasztalan és időrabló, mint aszályban várni az esőre.
Talán azt hisszük, hogy túl vagyunk a fájdalmainkon, de ez nem igaz. Mert mikor egyedül vagy és felcsendül egy zene, amihez sok mindent tudsz kötni, hirtelen ott találod magad, ahova vissza vágysz. A szíved mindig visszahúz a múltba, ha Te azt nem akarod elfelejteni, ha egyszerűen képtelen vagy túl lépni rajtuk. Nem akarod azokat az emlékeket és érzéseket elfelejteni, mert ahhoz túl sokat jelentenek neked.
A múltam engem is kínoz. Akárhogy próbálkozok egyszerűen nem tudom magam túl tenni rajta. Hisz mindenki életében lesz majd egy olyan személy, akit egy életen át szeretni fog, mert Ő valami olyasmit nyújtott neked, amire más soha nem lesz képes. Csodálatos emlékeket, érzéseket, pillanatokat kaptam egy olyasvalakitől, aki már rég ellökött magától, de én még mindig szeretem. Igaz, hogy azóta már több hónap eltelt, de felejteni még mindig nem tudok, mert gyönyörű perceket okozott nekem és ezek még mindig erősen élnek bennem, és még fognak is, mert a szívem vissza vágyik hozzá.
Bármi történhet velem, de azok sajnos nem tudják feledtetni velem a múltamat, mert én nem engedem. Igaz, hogy most találtam egy olyan embert, akit szeretek és tisztelek, de ezt az érzést sajnos még ő sem tudja enyhíteni. De az élet már csak ilyen. El kell fogadnunk a változást, a jelenünket, és meg kell tanuljuk, hogy a múlt az már csak múlt lesz, nem jön vissza... soha többé, mert, ami akkor történt veled az egy régi fejezet volt az életedben.. és ez így van rendjén. Mindenki helyébe belép majd valaki más, aki sokkal jobb ember lesz, és neked csak annyi a dolgod, hogy vele kezdesz egy új életet, mert talán olyasmit mutathat neked, amit még senki sem tett.!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése