Oldalak

2013. október 9., szerda

Egy kis segítség nyújtás többet ér, mint te azt gondolnád..

Veletek volt már olyan, hogy olyannyira egyedül éreztétek magatokat, hogy azt hittétek, hogy nem számíthattok senkire? Úgy érezted, hogy senkit sem érdekel az, hogy neked milyen problémáid vannak, és így inkább egyedül próbáltál megküzdeni azokkal? Én most pont ilyen helyzetben vagyok.. nem tudom miért és hogy mitől.. csak ez van, és nem agyon tudok ellene mit tenni. Pedig tudom, hogy a gondokat jobb megbeszélni valakivel, te is jobban fogod magad érezni, ha kiöntheted valakinek a szívedet.. ettől egyszerűen megkönnyebbül az emberi lélek.
Igaz, néha lehet, hogy olyan problémákkal küszködünk, amit inkább nem szeretnénk megosztani másokkal, és magunkban hordozzuk őket, amíg fel nem emésztenek. Ez nagy hiba.
Saját tapasztalatból tudom, hogy vannak olyan helyzetek,hogy néha sokkal könnyebben megnyilunk egy vad idegennek, mint egy jól ismert személy előtt. Nem tudom, hogy miért van ez, vagy csak én vagyok ezzel így, de én ezt tapasztaltam. Talán azért, mert Ő egyáltalán nem ismert, nem volt semmi befolyás alatt úgy mond mikor a tanácsot adta, és külső szemmel máshogy átlátta a dolgokat. Lehet, hogy ez hülyeség, de én előtte könnyebben megmertem nyílni, mint a barátaimnak. Még mindig elgondolkodok ezen, hogy ez miért van/volt így, de választ eddig még nem találtam, de talán nem is fogok.
De ha bárki akarna segítséget, tanácsot, vagy csak azt, hogy valaki meghallgassa, akkor az e-mail címemre nyugodtan írhattok és segítek ha tudok. Lehet kicsit ez ijesztően hangzik, hogy majd pont egy vadidegennek meséljek a gondjaimról, de néha tényleg nagyon jót tesz az embernek.. saját tapasztalat.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése