Oldalak

2013. október 25., péntek



Miért van az, hogy pont akkor jelenik meg újra az életemben egy bizonyos személy, mikor már kezdtem túl tenni magam rajta? Végre beláttam, hogy ebből már sose lesz újra semmi, elhatároztam, hogy egy új életet próbálok kezdeni, amiben Ő már tényleg nincs benne,  és ma rám írt.. és ezzel tönkre tett mindent. Tudom, hogy ez nem jelent olyan sok mindent, de ezzel a tettével ráébresztett arra, hogy szokott rám gondolni. Ami nekem egyben fáj, de ugyanakkor boldog is lettem tőle. Fáj, mert újabb reményeket ébresztett bennem, pedig legbelül tudom, hogy már sose leszünk mi ketten újra együtt.. és közben meg egy kicsit mosolyra is húzódott tőle a szám, mert az egyik kérdésemre választ kaptam.. szokott rám gondolni, még ha csak másodpercekre is, de szokott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése