Oldalak

2013. október 26., szombat

..mert a változás néha kell..

.. és most jutottam el arra a pontra, mikor azt mondom, hogy már nem érdekel senki és semmi.. most először végre első helyre akarom tenni magam, most én leszek a legfontosabb.
Az elmúlt néhány évben sokat szenvedtem, és rájöttem, hogy nem elég az, ha csak nyavalygok, hogy milyen rossz életem is van, ha nem tennem is kell azért, hogy ez megváltozzon. És én ezt fogom tenni. Már olyan rég voltam őszintén boldog, hogy már el is felejtettem azt, hogy ez milyen érzés, és ezt szeretném visszahozni. Újra boldognak akarom tudni magam, mert én is megérdemlem. Elég volt már a fájdalom, meg akarok végre tőle szabadulni.. tudom, hogy ez nehéz lesz, de nekem most ez a célom, és hiszem, hogy meg fogom találni, mert tenni fogok érte.
Változtatok az életemen, aminek most már csakis én leszek a főszereplője.. csak is én. A pasikat egy időre kizártam az életemből, hisz ami most érdekel az az, hogy össze szedjem magam, hogy boldog legyek. Az életemben egy új fejezet kezdődik, amit óvatosan fogok megírni. Megpróbálom a dolgok pozitív oldalát nézni majd, és hogy mások mit gondolnak rólam, az többet nem fog érdekelni, mert ők semmit nem tudnak rólam. Azt, hogy milyen vagyok, azt csak is én tudom. És ez fog motiválni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése