Oldalak

2013. október 25., péntek

Idézetek Dalszövegekből

Minden, ami eddig szabad volt, ma már korlát, minél inkább felejtenék, annál többet gondolok Rád.
Punnany Massif

A kudarcok ne törjék a szárnyaid,
Gyerünk, állj fel, próbáld meg még egyszer,
Nem létezik olyan, mit nem érhetsz el.
Deniz

Néha eltörik, mi törhetetlen, ha nem vigyázol.
Punnany Massif

Teli voltunk élettel, szabad volt a szívünk, és én úgy hittem, sose kell félnünk. Hova lett a boldogság, hova a sok álom, és ami nincs már, miért kell, hogy fájjon?
Cserháti Zsuzsa

Magányos sebekkel hajtom le a fejem,
Por vagyok, pedig pár voltunk hajdan, ne feledd!
Punnany Massif

Egy ölelés épp elég, ha búcsúzni kell.
Caramel

Ami nem öl meg az erősebbé tesz 
büszkén kihúzhatom magam, 
ha egyedül vagyok, nem jelenti azt, hogy magányos is.
Ami nem öl meg az harcossá tesz, egyre könnyebb lépések,
Nem jelenti, hogy végem van, mert elmentél.
Kelly Clarkson

Te voltál a legjobb dolog az életemben,
Örökké élsz majd tovább az emlékeimben
Ezután már semmi sem lesz olyan, mint régen volt,
Emlékezz rá, hogy volt valakid, aki átkarolt,
És nem engedett volna el semmi áron,
Mert fontosabb voltál, mint bármi más ezen a világon,
Remélem boldogabb leszel most már az életben
Emlékezz rá, hogy mindig itt maradsz a szívemben.
DenS

Nos, megpróbáltam nélküled élni
Könnyek hullanak a szememből
Egyedül vagyok és üresnek érzem magam
Isten, összetörtem belül.
Miley Cyrus

Mikor veled vagyok, az olyan, mintha kockát dobnék: nem tudom, hogy mikor és hogyan fogsz megsiratni.
Alexandra Burke

Hát mond, hogy szeretsz, vagy azt, hogy elhagysz
Kérlek, ne a csend beszéljen!
Csak mond, hogy engem akarsz, vagy azt, hogy eldobsz
Kérlek, ne a csend beszéljen!
Alexandra Burke


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése